Nettet har 13 % af reklamemarkedet (2007)
> Nyheder og artikler > Nettet har 13 % af reklamemarkedet (2007)
  |  
Udskriv  |  Send denne side med E-mail


Internettet sidder nu på 13 procent af den totale annonce-omsætning i Danmark, hvor der i 2006 blev fyret 1,79 milliarder kroner af online. Det er en vækst på 142 procent, viser den årlige Reklameforbrugsundersøgelse fra Dansk Opslagskontrol.

Overraskende nok vinder printmedier også frem, hvor dagbladene eksempelvis kan notere en fremgang på 11,3 procent svarende til 3,5 milliarder kroner.

I alt var der en vækst på annoncemarkedet på 16,5 procent.

Computerworld / Jyllands-Posten, 20.06.2007



 

Kontakt os: klik HER

Sitemap


DanskeLinks.dk seo sider
EnGodSag www.danskelinks.dk Tilføj Link