Søgemaskiner > Søgemaskiner  |  Udskriv  |  Send denne side med E-mail
SEO - Search Engine Optimization - Søgemaskineoptimering

Omkring 70% af alle klik på en søgemaskine kommer fra de organiske søgeresultater, mens kun omkring 30% kommer fra de købte links. Søgemaskineoptimering er klart den vigtigste af alle e-marketing discipliner.

Søgemaskineoptimering har gennem de seneste år været lig med optimering på Google. Men selv om M&P er eksperter i Google, så vi har også stor viden om andre søgemaskiner, f.eks. MSN og Yahoo, der begge er i fremdrift.

En grundig og gennemarbejdet optimeringsproces

For at nå en optimal placering for vores SEO kunde, følger vi en grundigt gennemarbejdet optimeringsproces, der involverer analyser af såvel kundens, som konkurrenternes web site, udarbejdelse af en nøgleords- og linkstrategier, markedsanalyser og opsætning af en rapporteringsstruktur, der gør at kunden kan følge resultaterne online.




Pladsen i toppen af de organiske søgeresultater kan kun opnås ved effektiv optimering, og det er vigtigt at ligge i toppen. 60% af alle klik falder på nr. 1, 2 eller 3 på søgeresultatets side 1, 25% på resten af resultaterne på side 1, mens kun 15% klikker på resultaterne på side 2.

Få en gratis SEO-Analyse



Search Engine Marketing

Betalt markedsføring via søgemaskiner – kendt som Cost Per Click eller Adwords hos Google - er eksploderet i udlandet og en lignende udvikling ses mere og mere tydeligt i Danmark.

SEM bygger på samme principper, som ”gammeldags” annonceindrykning. Man rykker en annonce ind i de medier, hvor man forventer de bedste resultater. Forskellen er bare, at man på nettet kan styre og kontrollere omkostninger og resultater ned til mindste detalje.

Return On Investment på kroner og øre

Antal eksponeringer, klikrater, conversion rates og Return On Investment kan måles med det samme ved hjælp af de styrings- og statistikværktøjer, vi har til vores rådighed. Dermed kan en kampagne løbende tilrettes, udvides, skæres ned eller helt stoppes. Alt efter hvordan resultaterne ser ud. Det lyder effektivt og det er det bestemt også.

SEM og Cost Per Click kampagner er i gang med at flytte store budgetter fra traditionel offline markedsføring over til online medier.




Sammen med vores partner TraceWorks kan vi levere en detaljeret statistik for effekten af en Cost Per Click kampagne.

Mail Marketing

En god e-mail kontakt til en eksisterende eller ny kunde kan være en uovertruffen salgskanal. Mail Marketing sikrer en lynhurtig kommunikation mellem afsender og modtager, distributionsomkostningerne er meget små og effekten kan måles nøjagtigt.

En forudsætning for succes med Mail Marketing er at modtageren ønsker at blive kontaktet, at budskabet er relevant og attraktivt, og at modtageren nemt kan foretage en handling (f.eks. bestilling eller køb).

Indenfor Mail Marketing arbejder M&P sammen med en af Danmarks største kapaciteter, når det drejer sig om dialogmarkedsføring, Tomas Gorrissen.

 AdWords-billeder
 AdWords-tekst
 hvad må man og hvad må man ikke?
 Markedsfør dig på nettet, men brug pengene fornuft
 Søgemaskiner-2
 Udelukkelse fra Google: BMW, Ricoh, SAS Radisson
 del links med andre



 

Kontakt os: klik HER

Sitemap


DanskeLinks.dk seo sider
EnGodSag www.danskelinks.dk Tilføj Link