AdWords-tekst > Søgemaskiner > AdWords-tekst  |  Udskriv  |  Send denne side med E-mail
Thomas Rosenstand har - som en af de få i Danmark - bestået Googles krævende eksamen som "AdWords Qualified Professional" og kan derfor tilbyde endnu bedre service, råd- givning og kampagneopbygning. Google AdWords fordi: Når danskerne søger leverandører af produkter eller ydelser, er det 88%, der bruger internettet, mens 62% bruger telefonbøger, 33% familie og venner og 21% bruger dagblade. Over 70% af alle søgeresultater i Danmark leveres af Google. Skal du med før din konkurrent? Google AdWords - ekstremt effektiv reklame - vi er AdWords Qualified Professional Du har sikkert bemærket de små annoncer, der dukker op i højre side af din skærm, når du søger på Google og mange andre søgemaskiner? Der er tale om AdWords - en særlig form for banner-annoncer, der ikke kan sammenlignes med bannerannoncer på andre websites. Prøv f.eks. at søge på "sommerhusudlejning" på www.google.dk Læg mærke til, at foruden de mange resultatsider får du også en stribe AdWords annoncer i højre side, der alle relaterer til dit søgeord - "sommerhusudlejning". Prøv evt. et andet dansk søgeord og se, hvordan Google AdWords annoncerne tilpasses det ord eller den sætning, du har søgt på. Det er effektivt - AdWords annoncerne vises kun til de personer, der allerede via deres søgning har udtrykt interesse for området. Altså: Ingen annoncer for billige mobiltelefoner, når du søger på "sommerhusudlejning". Det helt unikke ved Google AdWords er, at du selv bestemmer nøjagtigt hvor mange penge pr. dag, du vil bruge på annoncering. Du betaler INTET for visning af din AdWords annonce - du betaler kun pr. klik på annoncen. Du bestemmer selv, hvor meget du vil betale pr. klik. Er der flere, der annoncerer med AdWords indenfor dit område, er det generelt den pris, du vil betale pr. klik, der afgør, hvor højt på listen din annonce vises. Kriteriet for succes med annoncering via Google AdWords er udvælgelse af de helt rigtige søgeord og sætninger - og tilpasning af pris pr. klik. Lad os opsummere: Google AdWords vises kun til personer, der har søgt på ord/sætninger, der er relevante for annoncens indhold Kampagnerne kan målrettes bestemte byer, regioner eller afstande fra din forretning Du bestemmer, hvor mange penge du vil bruge pr. dag på at annoncere med Google AdWords Du betaler kun for hver gang, en person klikker sig videre til dit website fra AdWords annoncen Du kan aldrig komme til at betale mere pr. dag, end du har sat dit maksimale forbrug til Du kan ændre AdWords annoncernes tekst, søgeord osv. fra dag til dag Du bestemmer selv, i hvilke lande dine Google AdWords annoncer skal vises Du kan køre en bestemt annonce i en uge eller måned i forbindelse med et tilbud eller produktlancering Du kan standse din Google AdWords annoncering med times varsel Bestemmer du dig f.eks. for at ville bruge 30 kr. pr. dag og betale op til 3 kr. pr. klik, vil du som minimum kunne få 10 særdeles motiverede besøgende pr. dag. Hvordan kommer du i gang med Google AdWords? Concept Interest er Google AdWords Qualified Professional og råder over både viden og værktøjer til at opbygge en annoncekampagne på internettet med AdWords. Vi tilbyder en komplet analyse, opbygning af søgeord og søgesætninger samt opsætning af dit eget Google AdWords system til en fast pris pr. land, som du ønsker annoncerne vist i.



 

Kontakt os: klik HER

Sitemap


DanskeLinks.dk seo sider
EnGodSag www.danskelinks.dk Tilføj Link